مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 09:572022-06-10ورزشي

استفاده از تمام ظرفیت های خراسان رضوی برای پذیرایی از مهمانان امام رضا(ع)


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: برای پذیرایی از مهمانان امام رضا(ع) از تمام ظرفیت های استان استفاده می کنیم.

- حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فارس مشهد با اشاره به حضور میلیونی زائران دهه کرامت در مشهد اظهار کرد: با توجه به تعطیلات چهاردهم و پانزدهم خرداد، پیک زیارتی دهه کرامت با ورود روزانه بیش از 120 هزار نفر آغاز شده است.

 وی با بیان اینکه در شب و روزهای پایانی دهه کرامت، ورود زائران به بیش از 200 هزار نفر در هر روز رسیده است، افزود: تاکنون بیش از 90 درصد از ظرفیت اقامتگاه های رسمی شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها و خانه های مسافر تکمیل شده است و پیش بینی می شود با افزایش ورود زائران، از ظرفیت اقامتگاه های غیررسمی و اسکان موقت مانند زائرسراهای ارزان قیمت، مساجد، حسینیه ها و سالن های ورزشی نیز استفاده شود.

معاون امور زائران استانداری خراسان رضوی تاکیدکرد: کلیه بخشهای خدمات اعم از اسکان، حمل و نقل (در دو بخش رفت و برگشت)، خدمات جاده ای و بهداشت در این زمینه آمادگی کامل را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمام ظرفیت های خراسان رضوی برای پذیرایی از مهمانان امام رضا(ع)

استفاده از تمام ظرفیت های خراسان رضوی برای پذیرایی از مهمانان امام رضا(ع)