مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 10:072022-06-10اقتصادي

کسب رتبه اول خراسان جنوبی به لحاظ اجرای سیستم آبیاری نوین


مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: همچنین اجرای سیستم های نوین آبیاری در حال حاضر در 11 هزار و 895 هکتار از اراضی کشاورزی استان در دست اقدام بوده که استان از این نظر رتبه نخست کشور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اکبر محمدی، مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی امروز در نشست خبری اظهارداشت: یکی از حوزه هایی که مورد حمایت سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد موضوع اجرای سیستم های آبیاری نوین است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال در 611 هکتار از اراضی کشاورزی استان سیستم آبیاری نوین اجرا شده که از این حیث خراسان جنوبی مقام دوم کشور را دارد.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین اجرای این سیستم های در حال حاضر در 11 هزار و 895 هکتار از اراضی کشاورزی استان در دست اقدام بوده که استان از این نظر رتبه نخست کشور را دارد.

محمدی یادآور شد: هر روستایی که تقاضای اجرای سیستم آبیاری تحت فشار و کم فشار را برای اراضی کشاورزی روستا از طریق منبع آبی آن داشته باشد سازمان جهاد کشاورزی آماده همکاری با این روستاییان بوده به طوری که 85 درصد هزینه های مربوط به اجرای این سیستم را سازمان متقبل و 15 درصد را خود مردم روستا هزینه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول خراسان جنوبی به لحاظ اجرای سیستم آبیاری نوین

کسب رتبه اول خراسان جنوبی به لحاظ اجرای سیستم آبیاری نوین