مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 11:522022-06-10سياسي

تابش خورشید مطهر رضوی در بخش شمیل


همزمان با نهمین روز از دهه مبارک کرامت کاروان زیر سایه خورشید استان هرمزگان، راهی بخش شمیل از توابع شهرستان بندرعباس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک کرامت کاروان زیر سایه خورشید استان هرمزگان، راهی بخش شمیل از توابع شهرستان بندرعباس شد.

این کاروان در بدو ورود به بخش شمیل مورد استقبال بخشدار بخش قرار گرفت و اولین برنامه خود را در امامزاده شاه معزالدین روستای چاه خرگ آغاز کرد که مردم این روستا استقبال پرشوری از خادمان و پرچم حرم مطهر رضوی را به نمایش گذاشتند.

  قبل از رسیدن به روستای چاه خرگ نیز مردم روستای علی آباد بدون اینکه برنامه ای برای حضور کاروان در روستای آن ها وجود داشته باشد در کنار جاده جهت استقبال از پرچم قدسی حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اجتماع کرده بودند و ضمن استقبال از خدام پرچم مطهر را زیارت کردند.

کاروان زیر سایه خورشید در ادامه راهی مرکز بخش شمیل شد و با استقبال پرشور مردم و اهدای دسته گل هایی، خادمین حرم مطهر در حسینیه انصارالحجه برنامه های خود را انجام دادند.

  کاروان زیر سایه خورشید در ادامه راهی منزل خانواده شهید موسی بشیری شد و ضمن دیدار با خانواده معظم این شهید گران سنگ از خانواده وی تجلیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش خورشید مطهر رضوی در بخش شمیل

تابش خورشید مطهر رضوی در بخش شمیل