مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 12:222022-06-10سياسي

سامانه های شهرداری از فردا در دسترس خواهد بود


شهروندان می توانند روز شنبه مصادف با میلاد امام رضا (ع)، به یمن و برکت این روز، از سامانه های شهرداری تهران بهره مند شوند و سازمان فاوای شهرداری تهران نیز در تمامی زمینه ها کار خود را آغاز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ایستادگی در مقابل عملیات گسترده انجام شده و خنثی سازی آن، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده باید مقداری احتیاط انجام و با برنامه حرکت شود که این مورد نیز در حال انجام است.

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران با حضور در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) از این سازمان بازدید کرد و پس از آزمایش و ارزیابی سامانه ها اظهار کرد: بازدید امروز در ارتباط با راه اندازی و به روز کردن سیستم فاوای شهرداری تهران بود که خوشبختانه کار به جایی رسیده است که می توان این وعده را به مردم داد که سیستم به طور کامل برای بهره برداری عموم مردم آماده شده است.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به تضمین های موجود در باقی ماندن اطلاعات شهروندان در سیستم و سامانه های شهرداری تهران افزود: شهروندان می توانند روز شنبه مصادف با میلاد امام رضا (ع)، به یمن و برکت این روز، از سامانه های شهرداری تهران بهره مند شوند و سازمان فاوای شهرداری تهران نیز در تمامی زمینه ها کار خود را آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های شهرداری از فردا در دسترس خواهد بود

سامانه های شهرداری از فردا در دسترس خواهد بود