مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 12:372022-06-10سياسي

اعلام ویژه برنامه های شب و روز میلاد امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی


معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی جزییات برنامه های شب و روز میلاد امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی نژاد با اشاره به اینکه برنامه میلاد امام رضا(ع) از عصر روز جمعه در صحن پیامبر اعظم(ص) آغاز می شود، گفت: مداحی سید مهدی میرداماد، سخنرانی حجج اسلام و المسلمین ناصر رفیعی و محمد مهدی رجبی، اجرای سرود و مسابقه و خوانش کتاب از عناوین مهم برنامه ها قبل از اذان مغرب و عشاء است.

جزییات مراسم شب میلاد وی افزود: بعد از نماز مغرب و عشاء و قرائت زیارت امین الله، پویش سراسری سلام بر امام رضا(ع) و قرائت صلوات خاصه راس ساعت 21 برگزار می شود که از طریق رسانه ملی نیز این برنامه ها پوشش داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم شب میلاد با توجه به حضور گسترده زائران تا 12 شب ادامه دارد، اعلام کرد: حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی در شب میلاد سخنرانی خواهد داشت و بعد از سخنرانی، مراسم امضاء لوح خدمت همه خادم الرضاییم توسط تولیت اعتاب مقدسه اجرا می شود.

به گفته حجت الاسلام شریعتی نژاد مداحی آقایان ابوالفضل اسماعیلی مشکینی، احمد واعظی و سیدمحمود علوی، شعرخوانی آقایان احمد بابایی و علی زمانیان و اجرای زنده سرود فارسی -عربی گروه ولی عصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های شب و روز میلاد امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی

اعلام ویژه برنامه های شب و روز میلاد امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی