مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 12:372022-06-10سياسي

هنر انقلاب هنری مسئول در قبال ارزش هاست/ هر چه داریم به برکت اسلام و فرهنگ رضوی است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هنر انقلاب؛ هنری مسئول در قبال ارزش هاست، چراکه انقلاب ما انقلابی مبتنی بر ارزش های دینی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی امروز در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در محوطه موزه قاجار تبریز با بیان این که هنر متعهد؛ دغدغه ارزش ها و مفاهیم عالی انسانی و دینی را دارد، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در راستای ترویج فرهنگ رضوی صورت گرفته است که نمونه بارز آن جشنواره سراسری تئاتر رضوی است.

وی با بیان این که جهان استکبار به شیوه های مختلف سعی در  تضعیف باورهای دینی و رضوی ملت ایران دارد، گفت: امروز هنرمندان باید پاسخ هتک حرمت اخیر دشمنان اسلام و تشیع را بدهند، چراکه هر چه داریم به برکت اسلام و فرهنگ رضوی است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برخی از آثار تولیدی غرب با هدف تخریب چهره اسلام و تشیع تصریح کرد: امروز ظرفیت عظیمی در عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی وجود دارد که باید حداکثر استفاده از هنر هنرمندان برای مقابله با فرهنگ القایی غرب صورت گیرد.

  هنرهای نمایشی ظرفیتی بی بدیل در انتقال ارزش های معنوی به مخاطبان دارد مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر انقلاب هنری مسئول در قبال ارزش هاست/ هر چه داریم به برکت اسلام و فرهنگ رضوی است

هنر انقلاب هنری مسئول در قبال ارزش هاست/ هر چه داریم به برکت اسلام و فرهنگ رضوی است