مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 13:122022-06-10اجتماعي

هوای سیزده شهرستان کرمانشاه ناسالم شد/ «کنگاور» تنها شهرستان با هوای سالم!


بنابر اعلام سازمان هواشناسی و همچنین هشدار سازمان مدیریت بحران، سیزده شهرستان استان کرمانشاه در شرایط هوای ناسالم قرار گرفته است.

توصیه شده که مردم فعالیت خود در بیرون منزل را کاهش دهند.

- شهبازی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت آب و هوای استان، اظهار داشت: مدیرکل مدیریت بحران درحال حاضر فقط هوای شهرستان کنگاور در شرایط سالم است .

  شهبازی ادامه داد: در صورت استمرار این شرایط و افزایش میزان ذرات گرد و غبار در هوای استان  کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا در استان تا اواخر وقت امروز برگزار می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه  تصریح کرد: در این کارگروه وضعیت کار ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی برای فردا 21 خرداد 1401 تعیین و از طریق رسانه ها و خبرگزاری صدا وسیما به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه شهرستان هایی که شاخص آلودگی آن ها در وضعیت هشدار و اضطرار قرار دارد، گفت: گروه های حساس تا حد امکان از خروج غیرضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری کنند و سایر افراد نیز با استفاده از ماسک مناسب و در مواقع ضروری خارج شوند و حضوردر فضای باز را به حداقل کاهش دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: ورزشکاران در زمان وقوع پدیده گردوغبار در فضای باز ورزش نکنند و کوهنوردان از کوهنورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای سیزده شهرستان کرمانشاه ناسالم شد/ «کنگاور» تنها شهرستان با هوای سالم!

هوای سیزده شهرستان کرمانشاه ناسالم شد/ «کنگاور» تنها شهرستان با هوای سالم!