مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 14:372022-06-10سياسي

اعتراف مقام های امریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران


اعتراف مقام های امریکایی در شکست فشار حداکثری علیه ایران، نقش مهم مردم در شکست امریکا، داغ شدن پرونده هسته ای ایران طی هفته گذشته، لزوم مدیریت مصرف برق از جمله مسائل مطرح شده در خطبه های این هفته نماز بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان اعتراف مقام های امریکایی در شکست فشار حداکثری علیه ایران، نقش مهم مردم در شکست امریکا، داغ شدن پرونده هسته ای ایران طی هفته گذشته، لزوم صرفه جویی در مصرف برق و مدیریت این حوزه، مناسبت های این هفته و در نهایت تولد امام رضا از جمله مسائل مطرح شده در خطبه های این هفته نماز بود.

امام جمعه قیدار در خطبه های این هفته نماز جمعه به اعتراف مقامات آمریکایی مبنی بر شکست  فشار حداکثری علیه ایران اشاره و اظهار کرد: جنگ اقتصادی تمام عیار آمریکا با ایران از 18 اردیبهشت 1397 آغاز شد که ترامپ یک سال پس از حضور در کاخ سفید، رسماً دستور خروج آمریکا از برجام را امضا کرد و تحریم هایی بی سابقه ای را بر علیه ایران وضع کرد.

حجت الاسلام علی موسوی آمریکایی ها، بر این باور بودند که این فشار حداکثری موجب از پا در آمدن ایران شده و منجر به پدیدآمدن تعامل و توافق می شود.

وی تاکید کرد: در سایه مقاومت مردم ایران با رهبری های مقام معظم رهبری این فشار حداکثری به اعتراف خود آمریکایی ها با شکست مواجه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف مقام های امریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران

اعتراف مقام های امریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران