مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 15:072022-06-10اقتصادي

2200 هکتار از اراضی حاشیه سد بوستان زهکشی می شود


در راستای افزایش تولید محصولات زراعی 2 هزار و 200 هکتار از اراضی حومه سد بوستان زهکشی می شود.

- محمد زارع امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در راستای افزایش تولید محصولات زراعی 2 هزار و 200 هکتار از اراضی حومه سد بوستان زهکشی می شود که با زهکشی این اراضی تولید محصولات زراعی بیش از سه برابر افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه گنبدکاووس ظرفیت خوبی در حوزه تولید و پرورش طیور دارد کشتارگاه طیور در شهرستان به مرکزیت شرق استان راه اندازی می شود که این پروژه در حال صدور پروانه ساختمان است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات حوزه کشاورزی در راستای نگهداری تولیدات باغی و زراعی عدم سردخانه در شهرستان بوده که با افتتاح دو سردخانه در شهرستان تا پایان امسال این مشکل مرتفع می شود.

وی ادامه داد: حکم خلع ید سایت گلخانه خوجملی   6 ماه پیش صادر شده و در دادگاه تحدید نظر استان در انتظار حکم قطعی است که با صدور قطعی این حکم قطعات تفکیک و به سرمایه گذاران برای فعالیت های تولیدی واگذار می شود.

زارع گفت: با وجود مشکلات شهرستانهای اطراف در تامین مرغ و تخم مرغ مصرفی خود، گنبدکاووس در تامین این دو کالا مشکلی ندارد و شرایط و ظرفیت لازم برای فصل سرما از الان در حال آماده سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2200 هکتار از اراضی حاشیه سد بوستان زهکشی می شود

2200 هکتار از اراضی حاشیه سد بوستان زهکشی می شود