مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 15:222022-06-10سياسي

ضرورت حفظ باغستان سنتی قزوین/ مسئولان از تقابل و بهانه دادن دست دشمنان پرهیز کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را تبریک عرض می کنم، آن حضرت در حدیثی فرمودند رحمت خدا شامل حال کسی که امر ما را زنده کند، یعنی همه درهای رحمت خدا به روی کسی باز میشود که می خواهد دین خدا زنده باشد، مساجد آباد باشند، وحدت و انسجام بین صفوف مسلمین محکم باشد، لبخند و محبت و دوستی در چهره بندگان خوب خدا دیده شود، فقر و بیکاری وجود نداشته باشد، کسانی که اینها را می خواهند همان هایی را طلب دارند که امام رضا (ع) فرموده است، یعنی درهای رحمت خدا به روی کسانی باز می شود که به دنبال این هستند که کار خلق الله پیش برود.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: ما می خواهیم از آن دسته افرادی باشیم که امر امام رضا (ع) را احیا کنیم و پای کار آن حضرت باشیم، باید از کجا آغاز کنیم؟ آیا همین که به پابوسی ایشان برویم کافی است؟ البته که زیارت ایشان کار بسیار پسندیدهای است، اما کافی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: شخصی به محض این که این جمله را از امام رضا (ع) شنید سؤال کرد که چطور می توانیم امر شما را احیا کنیم و کار شما را پیش ببریم؟ حضرت فرمود ابتدا یاد بگیرید ما چه می گوییم و چه میخواهیم، اگر آیات قرآن، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حفظ باغستان سنتی قزوین/ مسئولان از تقابل و بهانه دادن دست دشمنان پرهیز کنند

ضرورت حفظ باغستان سنتی قزوین/ مسئولان از تقابل و بهانه دادن دست دشمنان پرهیز کنند