مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 15:472022-06-10سياسي

هدف گذاری ایجاد 1000 فرصت شغلی در بویراحمد/ یاسوج پایتخت اقتصاد مقاومتی می شود


مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می کنیم یاسوج به عنوان پایتخت اقتصاد مقاومتی ایران نیز تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کاظم حاجی پور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از  راه های ایجاد اشتغال بهره مندی از تسهیلات ارزان قیمت در راستای کارآفرینی و تولید است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نام گذاری شده صندوق کارآفرینی امید بعنوان موسسه عمومی غیر دولتی  راستای حمایت از جوانان کارآفرین ، کسب و کارهای فناور و دانش بنیان ، گروه های اجتماعی غیر بانک پذیر را در دستور کار قرار داد است.

حاجی پور عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید  در سال 1400 قریب به 800فقره تسهیلات در شهرستان بویراحمد  پرداخت کرده است و با توجه به افزایش اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400  صندوق کارآفرینی امید  جهت ایجاد 1000 فرصت شغلی  در شهرستان بویراحمد هدف گذاری کرده است .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 50 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد در مرکز استان متمرکز شده است این برنامه در اولویت کاری صندوق کارآفرینی قرار گرفته تا با ایجاد مشاغل و کسب و کارهای خرد و کوچک در بخش های مختلف اقتصادی و در مناطق شهری و روستایی گام موثری در ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری ایجاد 1000 فرصت شغلی در بویراحمد/ یاسوج پایتخت اقتصاد مقاومتی می شود

هدف گذاری ایجاد 1000 فرصت شغلی در بویراحمد/ یاسوج پایتخت اقتصاد مقاومتی می شود