مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 17:022022-06-10ورزشي

جشنواره خانوادگی جانبازان و معلولان در شمیرانات


اولین جشنواره بزرگ خانوادگی فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان شمیرانات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، اولین جشنواره بزرگ خانوادگی فرهنگی، ورزشی جانبازان و معلولان شمیرانات ظهر امروز به همت اداره ورزش و جوانان شمیرانات، فرمانداری شمیرانات و همکاری تمامی ادارات، ارگان ها، شهرداری ها و هیئت های ورزشی در اردوگاه شهید باهنر نیاوران برگزار شد.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیق شد که در دهه کرامت و در شب ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، جشنواره بزرگ خانوادگی فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین را در اردوگاه شهید باهنر در شهرستان شمیرانات برگزار کنیم.

وی گفت: الحمدلله شاهد این هستیم که بیش از پیش بینی های ما از این برنامه استقبال شد و این رویداد با محوریت هیئت های ورزشی شهرستان شمیرانات در حال برگزاری است و باید در کنار استعداد یابی، نشاط اجتماعی محقق شود و باید فعالیت های بدنی این گروه از جامعه افزایش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بیان کرد: با الگوگیری از این برنامه، ان شاءالله شاهد برنامه های این چنینی در شهرستان های دیگر باشیم و ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این برنامه، در نظر داریم برنامه هایمان را برای حمایت از توسعه فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره خانوادگی جانبازان و معلولان در شمیرانات

جشنواره خانوادگی جانبازان و معلولان در شمیرانات