مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 17:472022-06-10سياسي

امام جمعه کرج: سگ گردانی و بدحجابی از مصادیق هویت زدایی فرهنگی است


سگ گردانی و بدحجابی از مصادیق هویت زدایی فرهنگی است ضمن آنکه در قانونداریم که تظاهر به غربگرایی و بی هویتی ممنوع است و انتظار می رود نیروی انتظامی با رافت اسلامی و قاطعیت با مظاهر هویت زدا در جامعه برخورد کند.

- سگ گردانی و بدحجابی از مصادیق هویت زدایی فرهنگی است ضمن آنکه در قانونداریم که تظاهر به غربگرایی و بی هویتی ممنوع است و انتظار می رود نیروی انتظامی با رافت اسلامی و قاطعیت با مظاهر هویت زدا در جامعه برخورد کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به هجمه فرهنگی علیه مقدسات دینی و ارزش های اسلامی توسط دشمنان اسلام گفت: دستگاه های متولی از جمله نیروی انتظامی باید با مصادیق هویت زدایی دینی ، اسلامی و فرهنگی مقابله کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با محکوم کردن توهین ساحت قدسی امام هشتم شیعیان جهان (ع) که با اهدای جایزه از سوی دشمنان اسلام همراه شد، افزود: کسانی که در این روز ها به ساحت قدسی حضرت امام رضا (ع) بی ادبی کردند و افرادی که با آنها همراهی کردند نیتجه عمل خود را به زودی خواهند دید.

وی بیان داشت : به احترام امام رئوف (ع) اصل خطبه امروز به آن حضرت اختصاص می دهم چرا که این دریا نمی شود در چندین خطبه فهرست کرد چه برسد به اینکه بخواهیم مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: سگ گردانی و بدحجابی از مصادیق هویت زدایی فرهنگی است

امام جمعه کرج: سگ گردانی و بدحجابی از مصادیق هویت زدایی فرهنگی است