مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 20:172022-06-10سياسي

راه آهن و آب شرب اردبیل نیازمند توجه جدی است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با انتقاد از روند تکمیل راه آهن اردبیل بر توجه جدی به این مسئله و حل مشکل آب شرب تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان اردبیل که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، اظهار کرد: موضوع راه آهن و بحث آب آشامیدنی، دو مسئله اصلی استان اردبیل است که نیاز به توجه جدی دارد.

وی با اعلام اینکه استان اردبیل یکی از قطب های کشاورزی کشور است، افزود: موضوع حقآبه استان و تحقق این مسئله در احیا دشت مغان و رونق کشاورزی و افزایش اشتغال در منطقه نقش پررنگی ایفا خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: مردم اردبیل غیرت و وفاداری خود را به این نظام و کشور ثابت کرده اند و کاهش مسائل و مشکلات کلان و رفع نیازهای این مردم، کمترین وظیفه ما در قبال این مردم است.

سردار محمدی اصل با اشاره به وضعیت نامناسب جاده های استان، تاکید کرد: تلفاتی که در جاده های شمال استان داریم کمتر از تلفات جنگ نیست که ضرورت اختصاص اعتبار برای بازسازی و نوسازی جاده های استان را بیش از پیش را نشان می دهد.

وی در ادامه، حل مشکلات مربوط به خطوط هوایی برای رونق گردشگری استان و توجه ویژه به حوزه گردشگری را از جمله مطالبات عمومی مردم اردبیل عنوان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن و آب شرب اردبیل نیازمند توجه جدی است

راه آهن و آب شرب اردبیل نیازمند توجه جدی است