مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 20:422022-06-10اقتصادي

محتکران و گرانفروشان مانند اراذل در خیابان گردانده شوند


کسانی که معیشت مردم را هدف قرار داده اند باید مانند اراذل و اوباش در خیابان ها گردانده شوند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با انتقاد از نبود برخی نظارت های قوی و مستمر در بازار و لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی از جمله احتکار و گران فروشی به عنوان یک مطالبه عمومی بیان کرد: گرانی هست ولی آنچه نباید باشد و آن را قبول نداریم گران فروشی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر افزود:باید با کسانی که معیشت مردم را هدف قرار داده رسوا شوند و مثل عناصر اراذل و اوباش در خیابان ها گردانده شوند تا مفسدان جرات نکننده مفسده در جامعه ایجاد کنند.

ولی برخورد قاطع، سریع ، بدون ملاحظه و منطبق بر قانون با مفسدان اقتصادی از سوی دستگاه قضایی را خواستار شد و از مسوولان خواست بازار را رصد کرده و به مفسدان اقتصادی فرصت جولان دادن در جامعه را ندهند.

خطیب جمعه اهواز به کشف احتکار اخیر پنج هزار تن شلتوک در شوشتر که به گفته وی در فضای مجازی و رسانه ای خوزستان بازتاب داشت اشاره کرد و گفت: باید کالاهای اساسی احتکار شده با قیمت ارزان بین مردم توزیع شوند تا محتکران جرات مال اندوزی و احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتکران و گرانفروشان مانند اراذل در خیابان گردانده شوند

محتکران و گرانفروشان مانند اراذل در خیابان گردانده شوند