مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 06:422022-06-11اقتصادي

کاهش نرخ بیکاری با رونق بازار صنایع دستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی _ هنر در دنیای پیچیده انسان ها که در جامعه به ظاهر پیشرفته امروز گرفتار هزاران پیچ و خم و کم و کاستی هستند، - صنایع دستی و توسعه هر چه بیشتر این صنعت به کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در کشور منتهی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی _ هنر در دنیای پیچیده انسان ها که در جامعه به ظاهر پیشرفته امروز گرفتار هزاران پیچ و خم و کم و کاستی هستند، همچنان تاثیر به سزایی در حفظ روحیه و شادابی افراد ایفا می کند و هنرمندان در رشته های مختلف هنری روح و جانی تازه به یکنواختی و بی حوصلگی زندگی سایرین می بخشند.

صنایع دستی یکی از هنرهای پر طرفدار در سراسر دنیا محسوب می شوند و بسیاری از هموطنان عزیز ما چه در ایران و چه در هر نقطه از این جهان حضور داشته باشند هنر دستهای توانمند خود را به خوبی عرضه کرده و به نمایش می گذارند.

اگر بگوییم که در لابه لای تمام ابزار و وسایلی که در هر خانه ای موجود است حالا در هر کجای دنیا، یک تکه از هنر دستان هنرمندان ایرانی هم موجود است و موجب فخر و مباهات ایرانیان به شمار می رود، اغراق نکرده ایم.

از صنایع دستی جذاب و پر طرفداری چون قالیچه های دستبافت و مس و معرق گرفته تا هنر بلور و شیشه گری با دست، حصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نرخ بیکاری با رونق بازار صنایع دستی

کاهش نرخ بیکاری با رونق بازار صنایع دستی