مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 08:172022-06-11اقتصادي

حمایت دولت از گسترش مشاغل خانگی


مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: با توجه سیاست های دولت مبنی بر گسترش و حمایت از مشاغل خانگی، برگزاری اولین نمایشگاه مشاغل خانگی در استان قزوین نقش موثری در راستای حمایت از مشاغل خانگی ایفا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، کبری علیخانی به منظور آشنایی با توانمندی های اقتصادی بانوان، از نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع دستی استان قزوین بازدید کرد.

علیخانی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی را به جهت بازاریابی محصولات برای تولید کنندگان فراهم می کند.

  وی افزود: با توجه سیاست های دولت مبنی بر گسترش و حمایت از مشاغل خانگی برگزاری اولین نمایشگاه مشاغل خانگی در استان قزوین نقش موثری را در راستای حمایت از مشاغل خانگی ایفا می کند.

علیخانی اضافه کرد: مسئولین مربوطه موظفند بستر و بازار فروش را برای فعالان در این حوزه فراهم و تسهیلات لازم را برای گسترش مشاغل خانگی را ایجاد کنند.

  گفتنی است این نمایشگاه با شعار هر خانه یک محصول و در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی برگزار شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت از گسترش مشاغل خانگی

حمایت دولت از گسترش مشاغل خانگی