مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 08:272022-06-11اقتصادي

اجرای طرح واکنش سریع راهداری خراسان جنوبی با حضور 215 راهدار


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای طرح واکنش سریع راهداری در استان با فعالیت 215 نیروی راهدار در این طرح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح واکنش سریع راهداری در این استان همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد امام رضا(ع) از 11 خرداد ماه آغاز شد.

وی افزود: ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری، اولویت دهی به نیازهای ضروری تأمین ایمنی راه ها، افزایش رضایتمندی کاربران جاده ای و نظارت مردمی در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم از اهداف مهم این طرح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نحوه انعکاس مشکلات از طریق سامانه 141 است، تصریح کرد: با ایجاد این شبکه هموطنان و به ویژه رانندگان حرفه ای می توانند موارد نیازمند اقدام سریع شامل مشکلات اولویت دار مرتبط با ایمنی در جاده ها با رویکرد اقدامات سریع، مؤثر و زود بازده را گزارش کنند.

جلال زاده یادآور شد: موضوعات قابل گزارش در فاز اول اجرای این طرح مواردی از جمله لکه گیری و اصلاح چاله ها و موانع مخاطره آمیز، پاکسازی و شست وشو و رفع نقص تابلوها و علائم موجود، تکمیل علائم در پیچ ها و قوس های تند و علائمی که خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح واکنش سریع راهداری خراسان جنوبی با حضور 215 راهدار

اجرای طرح واکنش سریع راهداری خراسان جنوبی با حضور 215 راهدار