مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 09:572022-06-11اقتصادي

تولید 169 قلم داروی دام و طیور در سمنان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تولید 169 قلم داروی مورد مصرف دام و طیور در سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه دل مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی رویان دارو و کندر در شهرستان سمنان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جهت رفع موانع تولید و رونق اقتصادی، استاندار و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از این واحدهای صنعتی بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفتند.

وی افزود: شرکت رویان دارو با سرمایه گذاری بالغ بر 394 میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه 12700 تن داروهای مورد مصرف دام و طیور به صورت پودر و مایع و انواع داروهای تزریقی دام و طیور را دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در حدود 169 قلم داروی مورد مصرف دام و طیور در این واحد صنعتی تولید می شود و توانسته است زمینه اشتغال 480 نفر را فراهم نماید.

تشنه دل ادامه داد: استاندار و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در ادامه برنامه های بازدید خود از شرکت کندر بازدید کردند.

وی اضافه کرد: شرکت کندر با سرمایه گذاری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه بیش از 334 هزار تن انواع مایعات و شوینده های بهداشتی، انواع ظروف پلاستیکی، انواع پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 169 قلم داروی دام و طیور در سمنان

تولید 169 قلم داروی دام و طیور در سمنان