مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-11اجتماعي

روایت دامپزشکان جهادی که ناجی معیشت محرومان هستند


کِشان کِشان حیوان زبان بسته را به سمت محل اقامت ما می آورد، فریاد می زد آقای دکتر به دادم برسید با فروش شیر این زبان بسته خرج زن و بچه ام را می دهم چند روزی است که ناخوش است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بارها شنیده بودم دانشجویان، دانش آموزان و بسیجیان با هر تخصصی که دارند در ایام تعطیلات نوروز و تابستان و یا هر فرصتی که به دست آورند برای خدمت رسانی به مناطق محروم می روند و البته بیشترشان هم به کارهای عمرانی نظیر ساخت مدرسه، خانه عالم و مسجد و خانه برای نیازمندان می پردازند.

اما قرار بود داستان ما متفاوت باشد از همان روزهای اولی که وارد دانشگاه شدیم هنوز چند ترمی بیشتر نگذشته بود که با دوستانم وارد فعالیت های جهادی شدیم.

با تخصص مان به کمک معیشت مردم رفتیم ما قرار نبود کار عمرانی انجام دهیم، ما دانشجویان رشته دامپزشکی دانشگاه شهرکرد تصمیم گرفته بودیم یا تخصص خود به کمک معیشت مردم مناطق محروم برویم.

بسیار شنیده بودیم که دام ها و طیور مردم در مناطق محروم به دلیل مسافت طولانی از شهر و نبود امکانات درمانی و واکسیناسیون از بین رفته بودند و از آن جایی که یک گاو و گوسفند و حتی تعدادی مرغ و خروس زندگی یک خانواده را در این مناطق می چرخاند به فکر این افتادیم که در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دامپزشکان جهادی که ناجی معیشت محرومان هستند

روایت دامپزشکان جهادی که ناجی معیشت محرومان هستند