مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 11:072022-06-11سياسي

مادورو: عزیمت نفتکش های ایران به ونزوئلا واقعه خارق العاده ای بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا که در تهران به سر می برد، هدف اصلی از این سفر را تلاش برای ارتقاء راهبردی فرایند همکاری ها در سطوح عالی تر و در راستای پیشرفت ایران و ونزوئلا توصیف و عنوان کرد: - رییس جمهور ونزوئلا در سفر به تهران بر مبارزه با امپریالیسم و لزوم تقویت روابط همه جانبه ایران و ونزوئلا تاکید کرد و گفت: باید گردشگری و تجارت میان 2 کشور را تقویت کنیم و کاراکاس از سرمایه گذاران ایرانی به شدت استقبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا که در تهران به سر می برد، هدف اصلی از این سفر را تلاش برای ارتقاء راهبردی فرایند همکاری ها در سطوح عالی تر و در راستای پیشرفت ایران و ونزوئلا توصیف و عنوان کرد: این فرآیند در سال 2001 توسط هوگو چاوز پایه گذاری شد و تمامی این سال ها، سعی کردیم به آن تداوم بخشیم.

روابط دیپلماتیک ما قدمت 21 ساله دارد و در طول این مدت بر استحکام و تقویت این رابطه برادرانه که بر اساس همکاری دو جانبه و در راستای پیشرفت و آبادانی دو کشور پایه ریزی شده، افزوده شده است.

وی در مصاحبه با شبکه هیسپان تی وی ارتقای سطح مراودات میان دو کشور را از دیگر اهداف حضور در تهران توصیف کرد و افزود: در طول این سال ها، موضوع پیشرفت برای این دو کشور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: عزیمت نفتکش های ایران به ونزوئلا واقعه خارق العاده ای بود

مادورو: عزیمت نفتکش های ایران به ونزوئلا واقعه خارق العاده ای بود