مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 11:122022-06-11اقتصادي

اقدامات پیشگیرانه با رویکرد سیستمی ضامن صیانت از حقوق و منافع سهامداران


سرپرست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی تاکید کرد: شفافیت عملکرد و اقدامات پیشگیرانه با رویکرد سیستمی، ضامن صیانت از حقوق و منافع سهامداران است.

- اخبار شرکت ها : مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی؛ محمدحسین فروزان مهر سرپرست شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در جلسه ساماندهی شرکتهای مستقر در خارج از کشور این گروه و در تشریح برنامه ها و سیاست های جدید مدیریتی بیان داشت: اولویت ما مبتنی بر اصل شفافیت و صیانت از حقوق و منافع ذینفعان به ویژه سهامداران شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و حمایت از حقوق کلیه سرمایه گذاران است.

وی پیاده سازی اصول حاکمیتی و نظارت بر حسن اجرای دستور العمل های ابلاغی سازمان بورس در این حوزه را به منظور ارزیابی و بهبود چهارچوب های قانونی، مقرراتی و نهادی امری ضروری توصیف کرد.

فروزان مهر تاکید کرد: در چارچوب این سیاست بنا داریم در گروه توسعه ملی ضمن بازنگری دستورالعمل ها ،ضوابط اجرایی و “مولفه های مرتبط با اصول حاکمیت شرکتی” ملاک ارزیابی عملکرد مدیران را با هدف ارتقاء، اثربخشی و کارایی شرکت های تابعه قرار دهیم.

سرپرست وبانک، راهبرد عملیاتی برای دستیابی اهداف فوق را شفافیت و گزارشگری مستمر و واقعی از عملکرد حوزه های کسب و کار دانست و اظهارداشت: در این راستا برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه با رویکرد سیستمی ضامن صیانت از حقوق و منافع سهامداران

اقدامات پیشگیرانه با رویکرد سیستمی ضامن صیانت از حقوق و منافع سهامداران