مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 11:322022-06-11اجتماعي

ایستگاه مترو شهدای 17 شهریور در خط 7 افتتاح شد


مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به بهره برداری از ایستگاه شهدای 17 شهریور در خط 7 مترو گفت: افتتاح این خط در تحقق شعار کاهش فاصله شمال و جنوب تهران بسیار حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران در مراسم آیین بهره برداری از ایستگاه شهدای 17 شهریور در خط 7 مترو اظهار داشت: این ایستگاه صد و چهلمین ایستگاه تهران در مرز منطقه 14 و 12 است.

وی افزود: همچنین ایستگاه شهدای 17 شهریور نوزدهمین ایستگاه خط 7 است که با افتتاح آن حدفاصل خیابان بسیج تا میدان صنعت به لحاظ دارا بودن مترو یکپارچه می شود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با بیان اینکه افتتاح این ایستگاه در تحقق شعار کاهش فاصله شمال و جنوب تهران بسیار حائز اهمیت است گفت: در راه اندازی این ایستگاه بیش از 112 مترمربع خاکبرداری شده و 45 هزار مترمربع بتن ریزی صورت گرفته است.

درستی افزود: همچنین 7 هزار مترمربع سنگ کاری انجام شده و به طور کل 375 میلیارد تومان هزینه در این ایستگاه صورت گرفته است.

وی خاطنشان کرد: تا یکسال آینده شرایط مترو بهینه تر خواهد شد و ان شاءالله استفاده حداکثری از حمل و نقل عمومی صورت می گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه مترو شهدای 17 شهریور در خط 7 افتتاح شد

ایستگاه مترو شهدای 17 شهریور در خط 7 افتتاح شد