مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 12:022022-06-11سياسي

برگزاری جایزه ملی وجدان محیط زیست در کسب و کار از نگاه مردم


نشان وجدان محیط زیست، اولین و تنها جایزه رسمی غیردولتی در سطح ملی در حوزه محیط زیست است که با قضاوت از نگاه مردم به عملکرد منتج از وجدان پاک و اندیشه های سبز انسانی اهداء می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، سید قوام الدین بزرگیان، دبیر اولین جشنواره جایزه ملی وجدان محیط زیست در کسب و کار از نگاه مردم گفت:  نشان وجدان محیط زیست، اولین و تنها جایزه رسمی غیردولتی در سطح ملی در حوزه محیط زیست است که با قضاوت از نگاه مردم به عملکرد منتج از وجدان پاک و اندیشه های سبز انسانی اهداء می شود.

این جایزه به کارکنان،کارشناسان، مدیران بخش های دولتی و غیر دولتی، عمومی و نظامی و یا صاحبان واحدهای صنعتی ، معدنی ، خدماتی وکشاورزی و همچنین فعالان و حامیان محیط زیست ،هنرمندان ، خبرنگاران و حتی مدیران ارشد نظام که در حوزه کسب و کارخود خدمات ارزنده ای را بدون استفاده از بودجه دولتی و یا اجبار و وقت دولتی انجام داده و تاثیرگذاری مثبت بر محیط زیست شهرستان یا استان و یا در سطح ملی داشته باشد، انتخاب می شوند.

وی افزود دبیرخانه جشنواره در انجمن مردم نهاد توسعه کسب و کارهای محیط زیست شایان بوده، ولی اجرای جشنواره به صورت مشارکتی و با حمایت معنوی و اجرایی دستگاههای دولتی و عمومی و مردم نهاد و خیریه در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جایزه ملی وجدان محیط زیست در کسب و کار از نگاه مردم

برگزاری جایزه ملی وجدان محیط زیست در کسب و کار از نگاه مردم