مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-11سياسي

معجزات زیارت امام رضا (ع)/ وقتی گناهان پاک و ثواب 100 هزار شهید نصیبمان می شود


زیارت امام رضا (ع) بسته به معرفت ما درجاتی دارد که ضمن این که گناهان آینده را هم پاک می کند، با آن ثواب 100 هزار شهید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس زیارت امام رضا (ع) راهی است برای تقرب به سوی خدای متعال.

از این رو، زائر نباید از زیارت ایشان هدف کوچکی داشته باشد بلکه گستره فیوضات امام رضا علیه السلام تمام پهنای دنیا و آخرت را در بر می گیرد، در واقع زیارت امام رضا علیه السلام به اندازه معرفت ما سود دارد.

پس معرفتمان را دریایی کنیم تا با اقیانوس فیض امام مواجه شویم.

گستره فیوضات امام رضا (ع) تمام پهنای دنیا و آخرت را در بر می گیرد حجت لاسلام مسعود عبداللهی کارشناس مذهبی در گفت وگو با فارس زیارت امام رضا علیه السلام را راهی برای زیارت و تقرب به سوی خدای متعال برشمرد و گفت: زائر نباید از زیارت ایشان هدف کوچکی داشته باشد بلکه گستره فیوضات امام رضا علیه السلام تمام پهنای دنیا و آخرت را در بر می گیرد و بالاتر از هر عنایت، عنایات فراوانی وجود خواهد داشت.

ارزش هر چیزی به فایده ای است که برای شخص به ارمغان می آورد.

در این میان، زیارت معصومین علیهم السلام و از جمله زیارت امام رضا علیه السلام چه فواید و آثاری برای زائر به ارمغان می آورد؟ معنای زیارت وی درباره اصل موضوع زیارت گفت: واژه زیارت به معنای میل و قصد چیزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجزات زیارت امام رضا (ع)/ وقتی گناهان پاک و ثواب 100 هزار شهید نصیبمان می شود

معجزات زیارت امام رضا (ع)/ وقتی گناهان پاک و ثواب 100 هزار شهید نصیبمان می شود