مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 13:222022-06-11اقتصادي

لزوم تقویت همکاری اتاق بازرگانی اقلیم کردستان و همدان


استاندار همدان با بیان اینکه از سرمایه گذاری فعالان اقتصادی اقلیم کردستان به ویژه استان حلبچه استقبال می کنیم گفت: باید زمینه تقویت و همکاری اتاق بازرگانی اقلیم کردستان و استان همدان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد بعد از ظهر امروز در جلسه با رییس اتاق بازرگانی، اعضا و فعالان اقتصادی حلبچه عراق اظهار کرد: جمهوری اسلامی و مردم ایران از زمان های قدیم تا کنون ارتباط خوبی با مردم اقلیم کردستان به ویژه حلبچه داشته است.

  وی با بیان اینکه صدام ظلم های بسیاری علیه مردم عراق به ویژه به مردم حلبچه در جریان بمباران شیمیایی انجام داد گفت: در دوران اخیر نیز با حمایت و کمک های جمهوری اسلامی و اقدامات ایثارگرانه سردارسلیمانی، دست داعش از مناطق عراق و سوریه قطع شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه نگاه رییس جمهور به منطقه به ویژه اقلیم کردستان، دوستانه و برادرانه است افزود: تمام تلاش ما ایجاد و تقویت روابط دوستانه با همسایگان در منطقه است.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریتی استان همدان آمادگی ایجاد روابط نزدیک تجاری و بازرگانی با منطقه اقلیم کردستان به ویژه استان حلبچه را دارد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه روابط خوبی بین اتاق بازرگانی استان همدان و اتاق بازرگانی استان حلبچه برقرار است تأکید کرد: از روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت همکاری اتاق بازرگانی اقلیم کردستان و همدان

لزوم تقویت همکاری اتاق بازرگانی اقلیم کردستان و همدان