مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 14:022022-06-11اقتصادي

روایت بانوی کارآفرینی که با وام امداد توانمند شد/وقتی چرخ زندگی زنانه می چرخد


یکی از زنان سرپرست خانوار زنجانی با وام اشتغالزایی کمیته امداد، مسیر خودکفایی را طی کرده و در حال حاضر به مرحله ای رسیده است که علاوه بر تولید لباس به بحث آموزش هم می پردازد و برای سایرین هم اشتغالزایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حقوقی بخور نمیر که کفاف مخارج زندگی ات را نمی دهد، فکر کردن به آینده هم معنایی ندارد چون بیمه نداری اصلاً حرف از بیمه و آینده شغلی خنده دار است در این خرابی بازار.

 نمی دانی به مشکلات زندگی ات فکر کنی یا به دنبال کاری بهتر بگردی، جایی که لااقل بیمه ای داشته باشی و قراردادی که از حقوقت به عنوان یک کارگر حمایت کند.

خانه ای که هم محل کار و محل زندگی یک مادر با یک کودک هفت ساله است، خانم مهری بیگدلی یکی از زنانی است که در کارگاه خودش پشت چرخ می نشیند و مانند بسیاری از زنان این شهر به سختی زندگی می گذراند، دو شیفت کار می کند بی قرارداد و بدون بیمه، درآمد کمی دارد، اما با همین مبلغ کم تلاش می کند که زندگی خود و فرزندش را بگذراند.

خرج و مخارج زندگی و اجاره خانه از یک طرف، زندگی را برایش سخت کرده است و به دنبال راهکاری برای بهبود زندگی اش است، بالاخره پس از راهنمایی هایی که توسط مشاوران شغلی انجام می شود، به کمیته امداد رفته و با دریافت دو مرحله وام اشتغال مسیر خودکفایی را طی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بانوی کارآفرینی که با وام امداد توانمند شد/وقتی چرخ زندگی زنانه می چرخد

روایت بانوی کارآفرینی که با وام امداد توانمند شد/وقتی چرخ زندگی زنانه می چرخد