مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-11اجتماعي

بهره برداری از ایستگاه 17 شهریور در خط 7 مترو تهران


ایستگاه مترو شهدای 17 شهریور در خط هفت مترو تهران همزمان با سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در مراسمی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مسعود درستی روز شنبه در مراسم افتتاحیه ایستگاه شهدای 17 شهریور گفت: این ایستگاه در خط هفت مترو تهران به عنوان یک صد و چهل و سومین ایستگاه شبکه مترو تهران در مراسمی با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه افزود: این ایستگاه که در تقاطع بلوار قیام و خیابان 17 شهریور واقع شده، چهارمین ایستگاهی است که در دوره کنونی مدیریت شهری افتتاح می شود.

به گفته وی، ایستگاه مترو 17 شهریور در مرز مناطق 14 و 12 قرار گرفته و ایستگاهی تبادلی با خط 6 به شمار می آید.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ادامه داد: کار احداث این ایستگاه از سال 94 آغاز شده و پس از 9 سال این ایستگاه مورد استفاده شهروندان قرار گرفت.

وی ادامه داد: افتتاح این ایستگاه و جمع آوری کارگاه عملیات عمرانی آن، به معنای آزادسازی بخش باقی مانده از بلوار قیام است که این بلوار در شکل جدید خود که به امکانات ویژه ای مجهز شده ، به طور کامل بازسازی و بازگشایی می شود.

وی با بیان اینکه افتتاح این ایستگاه در تحقق شعار کاهش فاصله شمال و جنوب تهران بسیار حائز اهمیت است گفت: در راه اندازی این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از ایستگاه 17 شهریور در خط 7 مترو تهران

بهره برداری از ایستگاه 17 شهریور در خط 7 مترو تهران