مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 14:372022-06-11سياسي

استاندار قم: در برخورد با واحدهای آلاینده هیچ توجیهی پذیرفته نیست


اشتغال هر تعدادی از کارگران در واحدهای آلاینده صنعتی، نباید توجیهی برای عدم برخورد قاطعانه با آنها باشد، زیرا آلودگی های زیست محیطی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی روز شنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی محیط بان و افتتاح طرحهای زیست محیطی استان قم گفت: همکاری و مشارکت مردم برای تحقق اهداف و بهبود وضعیت زیست محیطی در جامعه، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید به شدت مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه افزود: با اینکه محیط زیست یک موضوع تخصصی است، اما در عین حال یک مسأله فراگیر بوده و آثار و تبعات آن شامل اقشار مختلف مردم می شود، از این رو مردم باید نسبت به مسائل زیست محیطی کاملا آگاهی و اطلاع داشته باشند.

استاندار قم با اشاره به مطالبات مردمی در حوزه محیط زیست، روزمرگی را یکی از اشکالات سیستم های اداری دانست و گفت: مردم باید در رابطه با مشکلات و چالش های زیست محیطی در جامعه، آگاهی و مشارکت داشته و سواد زیست محیطی آنها ارتقاء چشمگیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه وقتی مسائل زیست محیطی در جامعه فراگیر شود، متخلفان نیز عرصه و جرأت کمتری برای انجام تخلفات در این حوزه را دارند، اظهار داشت: همه مردم باید برای حفظ و حراست از محیط زیست، نظارت داشته و همه به نوعی محیط بان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: در برخورد با واحدهای آلاینده هیچ توجیهی پذیرفته نیست

استاندار قم: در برخورد با واحدهای آلاینده هیچ توجیهی پذیرفته نیست