مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 14:572022-06-11بين الملل

واکنش ترامپ به اظهارات دخترش ایوانکا


پس از آنکه ایوانکا ترامپ در کمیته حقیقت یاب ششم ژانویه شهادت داد که در مورد نظر پدرش مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا با وی هم نظر نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا به نقل از پایگاه خبری دیلی بیست نوشت: دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در پیام های متوالی در شبکه اجتماعی خود به نام حقیقت ، موافقت خود با درخواست شورشی ها برای اعدام معاون سابق خود، مایک پنس را تکذیب کرد و همچنین بار دیگر ادعای بی اساس تقلب انتخاباتی خود را تکرار کرد.

ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ در کنگره آمریکا شهادت داد که پس از آنکه ویلیام بار، دادستان سابق آمریکا در دولت ترامپ به او گفته است که در انتخابات تقلبی صورت نگرفته، ایوانکا هم نظرش را عوض کرده است.

او گفت: من به دادستان کل ویلیام بار احترام می گذارم، پس چیزی که گفت را پذیرفتم.

به نظر می رسد که این اظهارات به مزاج پدر ایوانکا خوش نیامده است.

دونالد ترامپ پس از آنکه اظهارات ایوانکا منتشر شد، در شبکه اجتماعی خود به دنبال کنندگانش گفت که به حرف های دخترش اهمیتی ندهند و نوشت: ایوانکا ترامپ در روند مشاهده و بررسی نتایج انتخابات حضور نداشت.

او از مدت ها پیش (از این روند) خارج شده بود و به نظرم فقط سعی داشت به ویلیام بار و موقعیت او به عنوان دادستان کل احترام بگذارد (بار مزخرف بود!) اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ترامپ به اظهارات دخترش ایوانکا

واکنش ترامپ به اظهارات دخترش ایوانکا