مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 15:122022-06-11اقتصادي

سفته بازی عامل افزایش قیمت اوراق مسکن


مصوبه نیم بها شدن اوراق وام مسکن که تا پایان اردیبهشت امسال برقرار بود، دیگر تمدید نشد و همین یکی از عوامل افزایش قیمت اوراق وام خرید مسکن است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مردم در دریافت تسهیلات خرید مسکن اخیرا با یک مشکل قابل توجه مواجه شده اند، بر این مبنا هزینه تامین اوراق برای تسهیلات خرید مسکن به بیش از 132 میلیون تومان افزایش یافته و همین مسئله سنگ بزرگی پیش پای متقاضیان این تسهیلات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس بررسی روند دریافت تسهیلات خرید مسکن بر پایه دو شیوه سپرده گذاری و خرید اوراق برنامه ریزی شده است.

بر این اساس در نوع اول دریافت تسهیلات خرید مسکن به شکل سپرده گذاری، باید با توجه به وامی که قصد دریافت آن را دارید مقداری پول را برای مدتی معلوم در بانک سپرده گذاری کنید.

طی این مدت به سپرده شما سودی تعلق نمی گیرد و بانک بعد از گذشت دوره انتظار وام را به شما پرداخت می کند.

*جزییات دریافت وام اوراق مسکن بانک مسکن در حال حاضر وام های مختلفی را از طریق سپرده گذاری به مشتریان می دهد که از جمله آن ها می توان به وام مسکن یکم، وام خرید زمان و وام صندوق پس انداز مسکن اشاره کرد.

در این شرایط گاهی ممکن است نیاز شود، وامی را فوری و بدون نیاز به سپرده گذاری در زمان کوتاهی دریافت توسط متقاضی از بانک اخذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفته بازی عامل افزایش قیمت اوراق مسکن

سفته بازی عامل افزایش قیمت اوراق مسکن