مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 15:322022-06-11اقتصادي

حضوری بازی های رایانه ای ایرانی در بازارهای بین المللی


یک شرکت خلاق توانسته است با تولید بازی های رایانه ای با کیفیت در بازارهای بین المللی نیز حضور پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،در حال حاضر می توان بازی های رایانه ای را یکی از پرطرفدارترین سرگرمی های جهان دانست.

سرگرمی که بسیاری از افراد برای آن هزینه می کنند، همین موضوع سبب شده که شرکت های بزرگی جذب این صنعت شده و در این حوزه فعالیت کنند.

صنعت سرگرمی و به طور خاص بازی، از حدود 50 سال پیش گام به میدان نهاد و با هدف قرار دادن همه اقشار جامعه، از همه گروه های سنی، جنسیتی و جمعیتی، توانسته در بازار سهم بزرگی در برداشته باشد.

در این راستا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با توجه به جایگاه بازی های رایانه ای، حمایت از شرکت های خلاق و دانش بنیان فعال در این حوزه را در دستور کار خود قرار داده است.

عماد رحمانی مدیرعامل شرکت خلاق رسانا شکوه کویر بیان کرد: رویکرد اصلی این شرکت خلاق تولید بازی های رایانه ای و کنسولی با کیفیت بالا است که امروزه سهم زیادی در بازار داخلی و بین المللی دارند.

حضور تولیدات داخلی در بازارهای بین المللی وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 20 عنوان بازی رایانه ای تولید شده است، عنوان کرد: بازی های رایانه ای سفیر عشق و مختار خیلی مورد توجه قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضوری بازی های رایانه ای ایرانی در بازارهای بین المللی

حضوری بازی های رایانه ای ایرانی در بازارهای بین المللی