مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 16:022022-06-11سياسي

احداث تونل الماس با اخذ مجوز ماده 23 آغاز می شود


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: احداث تونل الماس در محور خلخال به اسالم منتظر اخذ ماده 23 از برنامه و بودجه دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا پورابراهیمی بعدازظهر امروز در شورای اداری شهرستان خلخال با اشاره به ظرفیت های گردشگری این شهرستان و مطالبه اساسی مردم درباره احداث تونل در جاده خلخال به اسالم اظهار کرد: تونل الماس در محور خلخال به اسالم منتظر اخذ ماده 23 از سازمان برنامه و بودجه دولت است که با اخذ مجوزهای لازم و پیگیری های نماینده مردم خلخال و کوثر و پشتیبانی استاندار اردبیل، این تونل احداث خواهد شد.

وی افزود: اصلی ترین هدف از برگزاری این نشست ها و حضور اعضای کمیسیون اقتصادی، بررسی مشکلات و ارائه پیشنهادهای لازم با همفکری دولت برای بهبود عملکرد در محورهای مختلف است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تامین اعتبار برای سد کوثر به عنوان یک حوزه مهم اشتغال زایی در حوزه کشاورزی هم بر اساس ماده 56 و هم اعتبارات پیش بینی شده انجام خواهد شد.

پورابراهیمی با اشاره به ظرفیت های معدنی در شهرستان های خلخال و کوثر گفت: 2 پهنه بزرگ معدنی در شهرستان های خلخال و کوثر تا 3 ماه آینده با مجوزهای اکتشافی قابلیت اجرایی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تونل الماس با اخذ مجوز ماده 23 آغاز می شود

احداث تونل الماس با اخذ مجوز ماده 23 آغاز می شود