مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 18:372022-06-11اقتصادي

صدور سه میلیون و 700 هزار سند مالکیت شهری و روستایی در کشور


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: تاکنون 3 میلیون و 700 هزار جلد سند مالکیت به روستاییان و ساکنان شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت با همکاری ثبت اسناد و املاک در استان ها صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، محمدرضا  شاملو در آیین اهدای اسناد مالکیت واحدهای مسکونی روستایی  در روستای حصار مرودشت، اعطای سند مالکیت را رویکردی برای قانونمند شدن معاملات و ایجاد انگیزه برای ماندگاری در مناطق روستایی و کاهش مهاجرت های ناخواسته دانست.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: از این تعداد سند صادر شده،  3 میلیون و 400 هزار جلد سند مالکیت برای مناطق روستایی صادر شده است.

وی بیان کرد: صدور اسناد مالکیت در عرصه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی بسیار اثرگذار بوده  و امیدواریم این همکاری میان دستگاه های مرتبط با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان ها استمرار داشته باشد.

شاملو در خصوص تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به تک برگ، گفت: در این رابطه در قانون بودجه حکمی داده شد که بر مبنای آن تبدیل اسناد دفترچه ای به اسناد تک برگ برای روستاییان هزینه ای نخواهد داشت.

به گفته وی در کشور حدود 62 هزار روستای دارای سکنه وجود دارد که 40 هزار روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارند که همه این روستاها دارای طرح هادی مصوب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سه میلیون و 700 هزار سند مالکیت شهری و روستایی در کشور

صدور سه میلیون و 700 هزار سند مالکیت شهری و روستایی در کشور