مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 20:272022-06-11ورزشي

هورسان یک رامسر فاتح والیبال ساحلی تور خزر شد


مسابقات والیبال ساحلی تور خزر که در محمودآباد طی سه روز برگزار شد با انجام 42 بازی تیم قدرتمند هورسان یک رامسر با غلبه بر تیم میزبان قهرمان این دوره از بازی ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، مسابقات والیبال ساحلی کاپ آزاد خزر که با شرکت 20 تیم از روز 19 خرداد ماه در مجموعه ورزشی شهید رجایی آغاز شده بود پس از رقابت تنگاتنگ تیم های شرکت کننده تیم هورسان یک رامسر با غلبه بر تیم هیأت والیبال محمودآباد با نتیجه 2 ـ 1 توانست فاتح این دوره از بازی ها شود.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی که صبح امروز برگزار شده بود تیم هیأت والیبال محمودآباد با برتری بر تیم هورسان دو رامسر به دیدار پایانی راه یابد و در دیگر دیدار این مرحله تیم هورسان یک رامسر با غلبه بر شهرداری کیاشهر گیلان به فینال راه یافت.

دیدار رده بندی این بازی ها عصر امروز بین دو تیم شهرداری کیاشهر و هورسان دو با قضاوت داوران سید شهاب موسوی و منصور چرخی برگزار که در نهایت تیم شهرداری کیاشهر با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود گذشت و به مقام سوم این دوره از بازی ها رسید.

دیدار فینال که با حضور انبوه علاقه مندان به والیبال و مسؤولان شهرستانی و استانی با قضاوت داور اول حمیدرضا طوسی از آمل و داور دوم پویان اکبری از چالوس در میان تشویق تماشاچیان بین دو تیم هیأت والیبال محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هورسان یک رامسر فاتح والیبال ساحلی تور خزر شد

هورسان یک رامسر فاتح والیبال ساحلی تور خزر شد