مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 20:372022-06-11حوادث

ادامه آتش سوزی در جنگل سروستان فارس


اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس: نیرو های منابع طبیعی اوایل دیشب در مقطعی موفق به مهار و کنترل آتش شدند، اما به دلیل وزش باد مجددا آتش شعله ور شد و همچنان ادامه دارد و همکاران در حال اطفای این آتش هستد.

- مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: آتش سوزی در ارتفاعات دره بید شهرستان سروستان با وجود تلاش امدادگران به دلیل کوهستانی بودن همچنان ادامه دارد.

شهرام یغمایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: آتش سوزی از دیروز ظهر در ارتفاعات دره بید شهرستان سروستان آغاز شد که در همان ساعات اولیه ماموران یگان حفاظت و نیرو های هنگ طبیعت و دوستداران طبیعت با هماهنگی های صورت گرفته به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیرو های منابع طبیعی اوایل دیشب در مقطعی موفق به مهار و کنترل آتش شدند، اما به دلیل وزش باد مجددا آتش شعله ور شد و همچنان ادامه دارد و همکاران در حال اطفای این آتش هستد.

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: برای اطفای حریق از شهرستان های شیراز و جهرم نیرو به منطقه اعزام شده است و با توجه به اعلام امدادگران حاضر در صحنه آتش سوزی، اگر سرعت وزش باد کاهش یابد و متوقف شود آتش نیز مهار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آتش سوزی در جنگل سروستان فارس

ادامه آتش سوزی در جنگل سروستان فارس