مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 20:572022-06-11اقتصادي

70 درصد شهرهای آذربایجان غربی لرزه خیز هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه جعفربرزگر مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی در جلسه دیدار با مسوول سازمان  بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی اظهار داشت:جایگاه مردمی بسیج و ظرفیت های ارزشمندی که در این نهاد وجود دارد بنیاد مسکن استان خود را برای هرگونه همکاری با بسیج مهندسین خود را آماده ساخته و از ظرفیت های آن سازمان برای پیشبرد اهداف مرتبط با این نهاد استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر تاکنون  نکته مثبتی در بنیاد مسکن آذربایجان غربی اتفاق افتاده حاصل خدمات شایسته مدیران و همکاران گذشته بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: شاهد عقب ماندگی های در سطح استان هستیم و در حدود 70 درصد شهرستان های استان لرزه خیز بوده و  از 258 هزار واحد مسکن روستایی  91هزار واحد روستای مقاوم سازی شده است.

برزگر با اشاره به اینکه 30 درصد واحدهای روستایی مقاوم شده اند در خصوص اجرای طرح هادی  اذعان کرد:  در اجرای طرح هادی فقط 35 درصد اقدامات انجام شده و شاخص کشوری 55 درصد است که از شاخص کشوری عقب هستیم  و در این خصوص نیاز به برنامه ریزی مناسب است.

وی تصریح کرد: 212 نیرو در بنیاد مسکن استان نیروی فعال وجود دارد که در مقایسه با  2160  روستا در استان  رسیدگی به تمام روستاها کار سختی و ارایه خدمات کمی مشکل است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد شهرهای آذربایجان غربی لرزه خیز هستند

70 درصد شهرهای آذربایجان غربی لرزه خیز هستند