مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 21:172022-06-11سياسي

گردهمایی بانوان تمدن ساز شهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد


گردهمایی بانوان تمدن ساز شهر کریمه اهل بیت(س) به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان قم به منظور تشریح طرح اصلاح سبک زندگی و ترویج حجاب و عفاف توسط بانوان هر محله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، گردهمایی بانوان تمدن ساز شهر کریمه اهل بیت(س) عصر امروز با سخنرانی خانم سعیدی نژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین شعبان زاده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم در شبستان حضرت زهرا (س) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز بانوان ما باید امید را در جامعه تزریق کنند، گفت: حضرت معصومه(س) به عنوان یک دختر و بانو با مهاجرت و مجاهدت خود کاری کردند که یاد و نام اهل بیت (ع) در این جامعه ترویج شود.

وی با اشاره به اهمیت نقش آفرینی زنان در جامعه اسلامی گفت: هر بانویی که در جامعه ما زندگی می کند اگر می بیند که حرفش و یا رفتارش به روی یک یا چند نفر تأثیر می گذارد وظیفه دارد که برای ترویج معارف اهل بیت(ع) و احکام دین اقدام و تلاش کند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده با بیان اینکه مهمترین نگرانی در قم مسأله حجاب است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با کمک بانوان هر محله طرحی را در میان 500 مدرسه دخترانه استان قم برگزار می کند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی بانوان تمدن ساز شهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد

گردهمایی بانوان تمدن ساز شهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد