مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 21:222022-06-11اجتماعي

بهسازی4 پارک و احداث 5 پارک جدید در حوزه شهرداری منطقه 4 زاهدان


مدیر منطقه 4 شهرداری زاهدان از بهسازی4 پارک و احداث 5 پارک جدید در حوزه شهرداری منطقه 4 زاهدان خبر داد و گفت: در حال بهسای پارک و توسعه فضای سبز در منطقه 4 هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حمید روشندل هرمزی امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه های در دست اجرای شهرداری منطقه 4 زاهدان، امروز کرد: منطقه4 شهرداری زاهدان از جمله مناطق قدیمی شهر زاهدان است و طی سال های گذشته اقدامات عمرانی زیادی برای بهسازی معابر، خیابان ها و فضای سبز صورت گرفته است.

مدیر منطقه 4 با اشاره به اهمیت ایجاد فضای سبز در محلات و بولوارهای شهر زاهدان، گفت: برای تامین گیاهان و درختچه های مورد نیاز خزانه گل و گیاه را ایجاد کردیم و توانستیم 120هزار گلدان گل و درختچه تولید کردیم که علاوه بر تامین نیاز این منطقه دیگر مناطق شهرداری زاهدان نیز بهره مند شده اند.

  روشندل هرمزی افزود: کار بهسازی 7 پارک این منطقه در دست انجام است و کار نورپردازی، راه اندازی سیستم صوتی برای ورزش همگانی و بهسازی سرویس بهداشتی در پارک نور زاهدان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه، در منطقه 4 زاهدان دوبولوار مهم به نام های کشاورز و جام جم داریم، تصریح کرد: این دو بولوار، شمال شهر و هسته مرکزی شهر را از هم جدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی4 پارک و احداث 5 پارک جدید در حوزه شهرداری منطقه 4 زاهدان

بهسازی4 پارک و احداث 5 پارک جدید در حوزه شهرداری منطقه 4 زاهدان