مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 21:572022-06-11سياسي

سینمای ایران جای سلبریتی وطن فروش نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسن عباسی امروز در اجتماع بزرگ امام رضایی های رشت در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه هیچ پیامبری 200 تا 300 نیروی پا به کار مناسب نداشت، اظهار کرد: اینکه ما در هر شهری در ایران شهدایی داریم، نشان می دهد با وجود این ابرانسانها، تیر اسلام در انقلاب اسلامی به هدف خورد و شیطان عصبانی شد.

  رییس اندیشکده یقین با بیان اینکه سرود سلام فرمانده رزق لایحتسب ایران ما بود، گفت: شاهد این مسئله هم کاورهای مختلف این سرود به زبان های مختلف در کشورهای دنیاست.

  عباسی با بیان اینکه سلام فرمانده نشان داد که اسلام به نتیجه رسیده است، افزود: پس از اینکه این سرود در دنیا جاری شد، این همه دشمنی و خباثت شیاطین نشان از موفقیت سرود و به نتیجه رسیدن هدف اسلام داشت.

  وی با تأکید بر اینکه انسان آرمانی در قرآن کسی است که عندربهم یرزقون است، بیان کرد: کسی که در محضر خدا بنشیند و روزی بخورد، اینها شهدایی هستند که پیکر مطهرشان در زیر خاک اما وجود مبارکشان در برابر پروردگارشان عند ربهم یرزقون است.

  رییس اندیشکده یقین با بیان اینکه در عصر امروز جامعه بر سر دو راهی سین و شین است (شهید و سلبریتی)، گفت: ملتی که به تقوا رسید خداوند فرقان را برای او به ارمغان می آورد، ملتی که می تواند بین این دو فرق بگذارد ایرانی ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای ایران جای سلبریتی وطن فروش نیست

سینمای ایران جای سلبریتی وطن فروش نیست