مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 22:022022-06-11سياسي

احتمالا گام بعدی ارسال پرونده ایران به شورای امنیت باشد


مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت امور خارجه درباره سرانجام پرونده هسته ای ایران اظهار می دارد: باید قطعنامه شورای حکام را یک گام تلقی کرد و اگر تا سه ماه آینده توافقی حاصل نشود و وضعیت عادی نگردد ممکن است گام بعدی ارسال پرونده ایران به شورای امنیت باشد و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، قاسم محبعلی در پاسخ به این سوال که با توجه به واکنش ایران در برابر صدور قطعنامه شورای حکام و خاموش کردن برخی از دوربین ها توسط ایران، چه پیش بینی از آینده پرونده هسته ای ایران دارید؟ اظهار داشت: طبیعی است که وضعیت هر چه بیشتر پیچیده خواهد شد و هزینه های طرفین بالا می رود طبیعتا ما باید به فکر هزینه ها و منافع خودمان باشیم.

همچنین احتمال احیای برجام کاهش پیدا می کند.

باید قطعنامه شورای حکام را یک گام تلقی کرد و اگر تا سه ماه آینده توافقی حاصل نشود و وضعیت عادی نگردد ممکن است گام بعدی ارسال پرونده ایران به شورای امنیت باشد و طبیعتا بازگشت پرونده ایران به شورای امنیت می تواند عواقب ناخوشآیندی به همراه داشته باشد.

توانایی لابی روسیه آن قدر کم بود که نتوانسته است رای کشور های دیگر را به نفع ایران تغییر بدهد وی در مورد اینکه آیا حمایت روسیه و چین از ایران می تواند در نتیجه پرونده هسته ای ایران مفید باشد؟ اظهار داشت: این حمایت بی اثر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمالا گام بعدی ارسال پرونده ایران به شورای امنیت باشد

احتمالا گام بعدی ارسال پرونده ایران به شورای امنیت باشد