مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 22:172022-06-11سياسي

مداحان یزد فیلم موهن «عنکبوت مقدس» را محکوم کردند


مداحان و مدیران هیات مذهبی بسیجی حسینیه ایران در استان یزد روز شنبه در پیامی از سازندگان فیلم موهن «عنکبوت مقدس» ابراز انزجار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سازمان بسیج مداحان دارالعباده در پیام خود که به منظور محکومیت فیلم موهن به عنکبوت مقدس نگارش شده است، اعلام کرد: اکنون که ندای اسلام عزیز در جهان طنین افکن و پرچم آن در اهتزاز است، مستکبران و گروه های بی منطق و عقل ستیز و خرد سوز در سایه ترس وانفعال به جنگ با روشنایی و پیکار با ارزش های انسانی و الهی دست آلوده کرده اند غافل از آنکه مکروا ومکر الله والله خیر الماکرین ویریدون لیطفئوا نورالله بافواهم والله متم نوره .

بسیج مداحان یزد در این پیام افزود: بار دیگر مزدوران و برنامه نویسان استکبار جهانی و مهره های دست نشانده داخلی و خارجی آنان با ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس و با طراحی جنگ نرم و فرهنگی به اعتقادات میلیون ها مسلمان و شیعه توهین کرده و به ساحت مقدس و صحن و سرای نورانی امام مهربانی ها، علی بن موسی الرضا (ع) بی احترامی کردند.

عنکبوت مقدس تنها توهین به بارگاه قدسی ثامن الحجج (ع) نیست بلکه توهین به اسلام و تمام ادیان الهی است؛ لذا وظیفه تمام مسلمین و دوستداران آن امام همام است که در برابر این عمل شنیع و اقدام جاهلانه، بی تفاوت نباشند و با محکومیت آن از عاملان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحان یزد فیلم موهن «عنکبوت مقدس» را محکوم کردند

مداحان یزد فیلم موهن «عنکبوت مقدس» را محکوم کردند