مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 22:272022-06-11حوادث

پزشکی قانونی یزد کشته های حادثه قطار مشهد _ یزد را 14 نفر اعلام کرد


مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد در خصوص تعداد فوتی های حادثه قطار مشهد- یزد،با بیان این که آمار اعلام شده از تعداد فوتی ها بر اساس کاور بوده و با آمار واقعی تفاوت دارد گفت: - فریبرز آیتی، مدیرکل پزشکی قانونی یزد در خصوص تعداد فوتی های حادثه قطار مشهد- یزد، در گفتگو با فارس ظهار کرد: عوامل اجرایی حاضر در محل حادثه هر کدام بقایای به جامانده را در کاور حمل جسد کرده و با پیش فرض تکمیل شدن اجزای یک نفر، زیپ کاور را کشیدند.

وی با بیان این که بعد از اتمام فرآیند جمع آوری اجساد و بقایای در صحنه 21 کاور از اجساد حادثه قطار به استان یزد تحویل شده است، افزود: بعد از بررسی های فنی و تخصصی انجام شده در پزشکی قانونی مشخص شده که در 21 کاور اجزای 14 جنازه  جای داده شده که یکی از آنها مربوط به مسافران طبس است.

آیتی تأکید کرد: از تعداد 13 جنازه یزدی هویت هشت نفر شناسایی و برای تدفین تحویل خانواده هایشان شده و نمونه پنج جسد باقی مانده برای تشخیص هویت به آزمایشگاه اصفهان منتقل شده بود که دقایقی پیش آزمایشگاه ژنتیک پزشکی قانونی اصفهان آخرین نمونه های ارسال شده را مورد بررسی قرار داده و همه موارد هویت مشخص شدند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد در ادامه با بیان این که همکاران در محل سالن تشریح پزشکی قانونی در حال تطبیق اجساد هستند و باقیمانده اجساد تا دق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکی قانونی یزد کشته های حادثه قطار مشهد _ یزد را 14 نفر اعلام کرد

پزشکی قانونی یزد کشته های حادثه قطار مشهد _ یزد را 14 نفر اعلام کرد