مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 08:422022-06-12اقتصادي

فقط دنبال کار پشت میزی نباشید/ در زمین 50 متری هم می توان اشتغالزایی کرد!


«روح الله مدرسی» تولیدکننده گل و گیاه در مازندران می گوید؛ توصیه بنده به عنوان فردی که در این عرصه در حال فعالیت هستم به جوانان جویای کار این است که فقط دنبال کار پشت میزی نباشید؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، روح الله مدرسی ساکن روستای رمنت از توابع شهرستان بابل و صاحب مجموعه ای از گلخانه کشت گل های آپارتمانی و پرورشی با وامی که از موسسه کارآفرینی امید دریافت کرد، توانست سال 1400 گلخانه 300 متری را احداث کند.

این کارآفرین از مبلغ 210 میلیون تومان وام130 میلیون تومان  آن را صرف احداث سوله و تجهیزات و بقیه مبلغ صرف خرید گل های پایه شد.

این تولیدکننده گل و گیاه به تشریح اهدافش پرداخت و می گوید؛ هدف از این کار در وهله گام برداشتن در راستای دستور مقام معظم رهبری بود که فرمودند تولید باید در این کشور رونق پیدا کند و بعد از آن هم علاقه شخصی خودم به پرورش گل و گیاه بود که این کار را شروع کردم.

  صاحب مجموعه ای از گلخانه کشت گل های آپارتمانی و پرورشی ادامه داد: در این مجموعه 300 متری در حال حاضر سه نفر به صورت مستقیم مشغول فعالیت هستند و اگر مورد حمایت قرار بگیرم با توجه به فضای 2 هزار متری که در اختیار دارم می توانم سوله های بیشتری را احداث کنم که در نتیجه باعث اشتغال تعداد زیادی از جوانان منطقه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط دنبال کار پشت میزی نباشید/ در زمین 50 متری هم می توان اشتغالزایی کرد!

فقط دنبال کار پشت میزی نباشید/ در زمین 50 متری هم می توان اشتغالزایی کرد!