مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 09:072022-06-12سياسي

خواب عمیق نرگس شیراز زیر سایه غفلت مسئولین و بی کفایتی مدیران کارخانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در گزارش قبل به میزگردی اشاره کردیم که طی آن مدیران کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز در حضور معاون اقتصادی استاندار در جایگاه پاسخگویی به مطالبات نمایندگان کارگران و سهامداران و مجامع مطالبه گری استان فارس قرار گرفتند.

زارع، جهاندیده و عواطفی، نمایندگان کارگران کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز بودند که در این میزگرد به بیان مشکلات کارخانه پرداختند.

زارع خطاب به معاونت اقتصادی استانداری گفت: وقتی رییس جمهور به عنوان نفر اول اجرایی کشور در مورد کارخانه از بین رفته آزمایش می گوید: این کارخانه حمایت زیادی می طلبد ، پس در مقام مقایسه نرگس شیراز نیاز به حمایت خیلی خیلی بیشتری دارد، پس تا نرگس کامل نمُرده به داد این کارخانه برسید که با 20 میلیارد تومان هزینه، کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز زنده و روپا می شود.

وی در بیان مشکلات کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز گفت: در کارخانه نرگس، مشکل ساختاری وجود دارد و علیرغم اینکه در یک و نیم سال گذشته جلسات زیادی برای این کارخانه در سطوح بالای استان تشکیل شده، اما دریغ از یک قدم رو به جلو! قراردادهای پرسنل 6 ماهه است و کارگران کارخانه امنیت شغلی ندارند زارع در پایان به این نکته اشاره کرد که بستر مرگ کارخانه را مسئولین استانی فراهم کرده اند، چون مدیران کارخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب عمیق نرگس شیراز زیر سایه غفلت مسئولین و بی کفایتی مدیران کارخانه

خواب عمیق نرگس شیراز زیر سایه غفلت مسئولین و بی کفایتی مدیران کارخانه