مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 10:372022-06-12سياسي

روسای جمهوری ایران و ونزوئلا از نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان بازدید کردند


روسای جمهوری ایران و ونزوئلا از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای دانش بنیان ایران ساخت بازدید کردند تا همکاری ها در این حوزه توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا در ادامه بازدیدها و گفت گوهای خود، با همراهی آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری کشورمان، از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای دانش بنیان ایران ساخت بازدید کرد.

در این نمایشگاه، محصولات ایران ساخت تعدادی از شرکت های دانش بنیان در حوزه های سلامت، امنیت غذایی، نفت، گاز و پتروشیمی ارائه شده است.

در بخش سلامت این نمایشگاه شرکت های فعال در ساخت و تولید کیت های آزمایشگاهی، واکسن های دام و طیور، داروها و واکسن های انسانی پیشرفته، کودها و سم های زیستی، سی تی اسکن، ونتیلاتور، دستگاه های دیالیز، اتاق عمل و ماشین بیهوشی آخرین دستاوردهای ایران ساخت خود را ارائه کردند.

همچنین روسای جمهوری دو کشور در این نمایشگاه از نزدیک در جریان فعالیت ها و پیشرفت های شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه های اکتشاف، استخراج، پتروشیمی و هوشمندسازی زنجیره تامین انرژی قرار گرفتند.

شرکت های دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان، پیشتاز طب زمان، ویرا واکسن شایا، نگین بذر دانش، زیست محصول پارسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای جمهوری ایران و ونزوئلا از نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان بازدید کردند

روسای جمهوری ایران و ونزوئلا از نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان بازدید کردند