مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 11:172022-06-12اقتصادي

ارائه تسهیلات با کارمزد 9/5 درصد به متقاضیان نوسازی محلات هدف بازآفرینی


مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: به منظور نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری، تسهیلاتی با شرایط ویژه و کارمزد 9/5درصد به متقاضیان نوسازی و بهسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری تعلق می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمود رضا طالبان، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس امروز با اعلام این خبر گفت: بر اساس ابلاغ شرکت باز آفرینی شهری ایران و پیگیری ها، مکاتبات و رایزنی های انجام شده سهمیه استان فارس در کمیته استانی اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه تعداد 1951 فقره تسهیلات تایید و پس از تصویب به شرکت باز آفرینی ایران اعلام شد.

وی اضافه کرد: در همین راستا مکاتباتی با شهرداری شیراز ، انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان، سازمان نظام مهندسی، سازمان کاردانی ساختمان و همچنین انجمن پیمانکاران ساختمان استان فارس در خصوص معرفی واجدین شرایط جهت دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت فرسوده، صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس متذکر شد: میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان در شهر شیراز 400 میلیون تومان به ازاء ساخت هر واحد مسکونی و در سایر شهرستانها 350 میلیون تومان است.

جهت تسهیل در شرایط نوسازی بافت های فرسوده و ناکارامد، این تسهیلات با سود 9/5 درصد با شرایط باز پرداخت حداکثر 24 ماه دوران مشارکت و 120 ماه فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات با کارمزد 9/5 درصد به متقاضیان نوسازی محلات هدف بازآفرینی

ارائه تسهیلات با کارمزد 9/5 درصد به متقاضیان نوسازی محلات هدف بازآفرینی