مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 11:472022-06-12سياسي

بعضی از سازنده های ساختمان های ناایمن تهران شبکه اراذل و اوباش هستند


عضو شورای شهر تهران با انتقاد از ساخت بدون پروانه ساختمان تهران گفت: بعضی از سازنده های این ساختمان ها شبکه اراذل و اوباش سازمان یافته دارند که حتی نیروی انتظامی هم کاری در خصوص مقابله با آن ها نمی تواند انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در تذکری که در شورای شهر تهران داشت توضیح داد: بعد از حادثه متروپل ما شاهد این بودیم که در شهرداری تهران یک اتفاق بسیار خوبی افتاد و آن هم شکل گیری قرارگاه ایمنی بود ولی متأسفانه باید بگویم اتفاقی که می افتد این است که یک حادثه ای تکرار می شود روی آن حادثه ما تمرکز می کنیم برای آن کارگروه و قرارگاه تشکیل می دهیم بعد از یک مدتی آن را فراموش می کنیم یعنی ما دچار یک بیماری هستیم به نام بیماری تکرار، تمرکز، فراموشی.

حوادث مشابه زیادی وجود داشته که به علت بی توجهی مجددا تکرار شده اند، در واقع حادثه اتفاق می افتد، سروصدایی می شود و بعد هم فراموشی تا حادثه بعدی! وی اظهارداشت:  تذکر من ناظر به این مسئله است که در حال حاضر در شهر تهران و در دوره مدیریتی ما ساختمان هایی در حال ساخت هستند که بخشی از آن ها فاقد پروانه است یعنی از مبنا و اساس بدون مجوز در حال ساخت هستند که هر کدام از آن ها می توانند یک متروپل بالقوه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی از سازنده های ساختمان های ناایمن تهران شبکه اراذل و اوباش هستند

بعضی از سازنده های ساختمان های ناایمن تهران شبکه اراذل و اوباش هستند