مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 12:372022-06-12سياسي

البرز مهیای پذیرایی از زائران اربعین می شود


استاندار البرز با اشاره به اینکه استان البرز مهیا و آماده پذیرایی از زائران اربعین است، گفت: یش بینی می شود که امسال این مراسم پر شور تر از قبل برگزار خواهد شد و زائران و عاشقان بسیاری برای حضور در کربلای حسینی اقدام می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، ظهر امروز در اولین همایش اربعین حسینی مهاجران، پناهندگان و اتباع خارجی کشور به میزبانی استان البرز با حضور رییس ستاد اربعین کشور که روز یکشنبه در سالن همایش های میلاد کرج برگزار شد، افزود: از تمامی خادمان امام حسین (ع) و موکب دارانی که در همایش بزرگ اربعین پذیرای رائران هستند، قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: موکب های اتباع خارجی نیز برپا است و به بهترین نحو ممکن به زائران خدمات می دهند.

این مقام مسؤول بیان کرد: طی دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری منحوس و عالمگیر کرونا همایش بزرگ اربعین تحت تاثیر شیوه نامه های بهداشتی بود.

وی افزود: پیش بینی می شود که امسال این مراسم پر شور تر از قبل برگزار خواهد شد و زائران و عاشقان بسیاری برای حضور در کربلای حسینی اقدام می کنند.

استاندار البرز گفت: امید است با همبستگی و مودتی که در جمهوری اسلامی ایران با اتباع خارجی بوجود آمده، شاهد فعالیت های اثربخشی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز مهیای پذیرایی از زائران اربعین می شود

البرز مهیای پذیرایی از زائران اربعین می شود