مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 13:022022-06-12ورزشي

چرخه نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی اعلام شد


مرحله ی نهایی چرخه ی انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی صربستان روز 19 تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پس از برگزاری رقابت های بین المللی جام تختی بعنوان مرحله چهارم چرخه ی انتخابی تیم ملی و مشخص شدن شرایط نفرات شرکت کننده، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد چرخه ی نهایی انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی صربستان را به شرح زیر اعلام کرد.

با توجه به اعلام قبلی در چرخه ی انتخابی تیم ملی، نفرات راه یافته به مرحله نهایی این چرخه از طریق برگزاری مسابقات داخلی و اعزام به رقابت های بین المللی انتخاب خواهند شد.

بر این اساس وزن کشی مسابقات داخلی از ساعت 8 تا 8:30 روز یکشنبه 19 تیرماه انجام و مسابقات آن از ساعت 11 همان روز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

شرایط اوزان مختلف برای رسیدن به دوبنده ی تیم ملی به شرح زیر است: وزن 57 کیلوگرم: با استناد به حالت چهارم از چرخه انتخابی تیم ملی در وزن 57 کیلوگرم، علیرضا سرلک دارنده مدال نقره رقابت های جهانی 2021 نروژ و احمد محمدنژاد جوان دارنده مدال طلای جام تختی به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی راه پیدا کرده اند و با نظر کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد این دو کشتی گیر برای رسیدن به دوبنده تیم ملی جهت حضور در رقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخه نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی اعلام شد

چرخه نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی اعلام شد